Бүх нийтийн үйлчилгээний төрөл
ХХЗХ

Бүх нийтийн үйлчилгээний төрөл гэж юу вэ?

Шуудангийн бүх нийтийн үйлчилгээний үүргийн тухай ойлголт нь анх 1999 оны Бээжингийн их хурлын шийдвэрээр Дэлхийн Шуудан Холбооны конвенцид тусгагдсанаар дэлхийн улс орнуудад хэрэгжиж, 2003 онд Монгол Улсын шуудангийн тухай хуульд тодорхойлогдож, Монгол улсын нутаг дэвсгэрт  шуудангийн үндсэн сүлжээ эзэмшигч Монгол шуудан ТӨХК нь бүх нийтийн үйлчилгээний үүргийг өнөөдрийг хүртэл хүлээж байна.

Монгол улсын шуудангийн тухай хуулиар бүх нийтийн үйлчилгээнд дор дурьдсан бүх төрлийн илгээмжийг хотын дотор 2 хоног, хот хоорондод 5 хоног, сум хүртэл 12 хоногт хүргэхийг үйлчилгээг хамааруулна гэсэн тодорхойлолтыг мөрдөж байсан.

Үүнд:

  • Бичиг захидал 0-500 гр
  • Боодол 0-1000 гр хүртэл жинтэй 245*35*150 мм хэмжээтэй
  • Илгээлт 1000 гр-аас дээш жинтэй боодлын хэмжээнээс давсан хэмжээтэй

Манай улсад БНҮҮ-ний хамрах хүрээг илүү өргөн хүрээтэйгээр тодорхойлсон нь шуудангийн үйлчилгээний  үр ашгийг нэмэгдүүлэх, өргөн сонголттой үйлчилгээний төрлийг нэвтрүүлэхэд хүндрэлтэй байдлыг бий болгож байна. Иймд шуудангийн үйлчилгээнээс хүлээж байгаа алдагдлыг багасгах, шинэ технологи нэвтрүүлэхэд шаардлагатай хөрөнгө оруулалтыг хийх эх үүсвэрийг баталгаажуулах зорилгоор Монгол улсын Шуудангийн тухай хуулийн 7.1.1 дэх заалтын дагуу Монгол улсын Ерөнхий сайдын 2013 оны 01-р сарын 29-ний өдрийн 24 дүгээр захирамжаар шуудангийн бүх нийтийн үйлчилгээний төрлийг :

  • бодит хэмжээгээрээ стандартад нийцсэн дээд хязгаар нь 0-70 гр хүртэлхи жинтэй, ердийн бичиг захидлуудыг хүлээн авч, дамжуулан хүргэх
  • шуудангийн үндсэн сүлжээгээр дамжиж байгаа электрон маркаар баталгаажсан электрон шуудан гэж тус тус тогтоосон.

БНҮҮ-ний шалгуур үзүүлэлтүүд

Тайлбар: (Ө+2) Ө = хэрэглэгч шуудангаа өгсөн өдөр, 2 = шуудан хүргэгдэх хугацаа өдрөөр

Чанарын үзүүлэлт Улаанбаатар хот Аймгийн төв Сум, суурин газар
1 БНҮҮ-ний хүртээмж 25000 хүнд 1 салбар 2 ба түүнээс дээш салбартай 1 салбар
2 Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж Хэрэглэгчийн үйлчилгээний төвтэй Санал судалгааг жилд нэг удаа хэвлэн мэдээлдэг байх Санал судалгааг жилд нэг удаа хэвлэн мэдээлдэг байх Санал судалгааг жилд нэг удаа хэвлэн мэдээлдэг байх
3 Хурд, давтамж

Ө+2

Өдөрт 1-2 удаа

Ө+5

Өдөрт 1 удаа

Ө+12
4 Аюулгүй байдал Шуудангийн илгээмжийн аюулгүй байдлыг хангах Олон улсын шуудангийн аюулгүй байдлын стандартыг хангаж ажиллах Алдагдсан илгээмжийн тоог нийтэд мэдээлдэг байх Алдагдсан илгээмжийн тоог нийтэд мэдээлдэг байх Алдагдсан илгээмжийн тоог нийтэд мэдээлдэг байх
5 Хариуцлага, лавлах үйлчилгээ Дотоодын лавлах үйлчилгээг 3 хоног Гадаад шуудангийн лавлах үйлчилгээг конвенцид заасан хугацаагаар Лавлагаанд хариу өгөх хугацаа 60 хоног Хэрэглэгчдэд олгосон нөхөн төлбөрийн хэмжээг тогтоосон журамтай байх Дотоодын лавлах үйлчилгээг 8 хоног Гадаад шуудангийн лавлах үйлчилгээг конвенцид заасан хугацаагаар Лавлагаанд хариу өгөх хугацаа 60 хоног Хэрэглэгчдэд олгосон нөхөн төлбөрийн хэмжээг тогтоосон журамтай байх Дотоодын лавлах үйлчилгээг 15 хоног Гадаад шуудангийн лавлах үйлчилгээг конвенцид заасан хугацаагаар Лавлагаанд хариу өгөх хугацаа 60 хоног Хэрэглэгчдэд олгосон нөхөн төлбөрийн хэмжээг тогтоосон журамтай байх
С.Дашбалбар
ШИНЭЧЛЭГДСЭН: 2015/04/08
Мэдээ мэдээлэл
"ӨРГӨН НЭВТРҮҮЛГИЙН ХУУЛИЙН ХЭРЭГЖИЛТ- ОРОН НУТАГТ" ОРОН НУТГИЙН ТЕЛЕВИЗҮҮДИЙН УДИРДЛАГУУДЫН УУЛЗАЛТ
"ӨРГӨН НЭВТРҮҮЛГИЙН ХУУЛИЙН ХЭРЭГЖИЛТ- ОРОН НУТАГТ" сэдэвт орон нутгийн телевизүүдийн удирдлагуудын уулзалт 2020 оны 1 -р сарын 24 нд болно.
01.23
Мэдээлэл, харилцаа холбооны тоног төхөөрөмжид баталгаажуулалт хийх төлбөрийн хэмжээ журмын төсөлд санал авч байна
Мэдээлэл, харилцаа холбооны тоног төхөөрөмжид баталгаажуулалт хийх төлбөрийн хэмжээ журмын төсөлд санал авч байна
01.23
Санал гомдол шийдвэрлэлтийн мэдээ 2019 оны сүүлийн хагас жил
Харилцаа холбооны зохицуулах хороо нь Харилцаа холбооны тухай хууль, Радио долгионы тухай хууль, Шуудангийн тухай хууль болон бусад холбогдох хуулиар олгогдсон эрх, үүргийн хүрээнд “Харилцаа холбооны зохицуулах хороонд ирүүлсэн санал, гомдлыг хүлээн авах, хянах, шийдвэрлэх журам”-ын дагуу үйлчилгээ эрхлэгч, хэрэглэгчдийн санал, гомдлыг хүлээн авч шийдвэрлэдэг.
01.22
ТУСГАЙ ЗӨВШӨӨРӨЛ ЭЗЭМШИГЧИД ЦАХИМ ХУУДСААР ТАЙЛАН МЭДЭЭ ИРҮҮЛЭХ ТУХАЙ
Харилцаа холбооны зохицуулах хороо нь тусгай зөвшөөрөл эзэмшигчдээс батлагдсан маягтын дагуу жил бүр статистик тайлан мэдээг гаргуулан авдаг. 2019 оны жилийн эцсийн статистик тайлан мэдээгээ 2020 оны 02-р сарын 20-ний дотор статистик тайлан мэдээний программд шивж, тоон гарын үсгээр баталгаажуулж ирүүлнэ үү.
01.22
Санал гомдол шийдвэрлэлтийн мэдээ 2019 оны 12 сар
Санал гомдол шийдвэрлэлтийн мэдээ 2019 оны 12 сар
01.22
ЗӨВШӨӨРӨЛ ЭЗЭМШИГЧДЭД МЭДЭГДЭХ НЬ
Тусгай зөвшөөрөл, эрхийн бичиг, бүртгэлийн гэрчилгээ эзэмшигч нь холбогдох хууль тогтоомж, журам, гэрээнд зааснаар шинээр зөвшөөрөл авч байгаа тохиолдолд эхний жилийн төлбөрийг шийдвэр гарсан өдрөөс хойш 30 хоногийн дотор, ээлжит жилийн төлбөрийг тусгай зөвшөөрөл олгосон тухай шийдвэр гарсан өдрөөс нэг сарын өмнө төлсөн байх үүрэгтэй бөгөөд заасан хугацаанд төлбөрөө бүрэн төлж барагдуулаагүй тохиолдолд МОНГОЛ БАНКНЫ ЗЭЭЛИЙН МЭДЭЭЛЛИЙН САНД зөвшөөрөл эзэмшигчийн мэдээллийг нийлүүлэх болсныг мэдэгдэж байна.
01.15
Санал гомдол шийдвэрлэлтийн мэдээ 2019 оны 11 сар
Санал гомдол шийдвэрлэлтийн мэдээ 2019 оны 11 сар
01.15
Телевиз, сувгийн дууны түвшний зөрчлийг арилгах чиглэлээр зөвлөлдөх уулзалт зохион байгууллаа
Телевиз, сувгийн дууны түвшний зөрчлийг арилгах чиглэлээр зөвлөлдөх уулзалт зохион байгууллаа
12.26
ДДэшТВ ХХК, Юнивишн ХХК-ийн сүлжээгээр нэвтрүүлж буй телевиз, сувгуудын дууны түвшинд хийгдсэн хэмжилт, тохируулгын 2019 оны 10, 11-р сарын дүн мэдээ
ДДэшТВ ХХК, Юнивишн ХХК-ийн сүлжээгээр нэвтрүүлж буй телевиз, сувгуудын дууны түвшинд хийгдсэн хэмжилт, тохируулгын 2019 оны 10, 11-р сарын дүн мэдээ
12.26