Хэрэглэгчийн гэрээний нөхцлүүд
ХХЗХ

I. Нийтлэг нөхцөл

Үйлчилгээний гэрээ нь дараахь агуулгыг хамруулсан байна.

    1. Хамрах хүрээ
    2. Энэхүү гэрээнд хэрэглэгдэх ойлголтуудын тайлбар
    3. Хэрэглэгдэх хэл
    4. Мэдээллийн нууцлал
    5. Үйлчлэгчийн эрх, үүрэг
    6. Хэрэглэгчийн эрх, үүрэг
    7. Төлбөр тооцооны талаар талуудын хүлээх үүрэг, хариуцлага
    8. Гэрээг түр зогсоох, өөрчлөх, зогсоох ба цуцлах нөхцөл, дэс дараалал
    9. Гомдол саналаа хэрхэн тавих, түүнийг хэрхэн барагдуулах
    10. Маргааныг  хэрхэн  шийдвэрлэх дэс дараалал

II. Гэрээ хийх нөхцөл ба дэс дараалал

Үйлчлэгч нь аливаа үйлчилгээг  гэрээний үндсэн дээр үзүүлнэ.

    1. Гэрээний нэг тал нь үйлчлэгч, нөгөө тал нь хувь хүн, хуулийн этгээд буюу хувийн аж ахуй эрхлэгч байна.
    2. Үйлчлэгчийн тогтоосон хэлбэрийн өргөдлийг 2 хувь үйлдэн өргөдлийг үйлчлэгч хүлээн авч бүртгэн нэг хувийг өөрт, нэг хувийг хүсэлт гаргагчид өгнө.Өргөдлийг хүлээн авч бүртгэх дарааллыг үйлчлэгч өөрөө тогтооно.
    3. Үйлчлэгч нь өргөдлийг хүлээн авч бүртгэх,авч үзэхээс татгалзах эрхгүй.
    4. Иргэн хүсэлт гаргахдаа хувийн биеийн байцаалтыг үзүүлнэ. Хуулийн этгээдийн төлөөлөл нь өөрийн эрх мэдлийг батлах баримт, хуулийн этгээдийг бүртгэсэн Улсын бүртгэлийн гэрчилгээний  хуулбарыг үзүүлнэ. Хувиараа хөдөлмөр эрхлэгч нь хувийн биеийн байцаалт, Улсын бүртгэлийн гэрчилгээний хуулбарыг үзүүлнэ.
    5. Үйлчлэгч иргэний хооронд байгуулсан гэрээ нь хувийн гэрээ байх бөгөөд тодорхой хугацаагүй байна.
    6. Үйлчлэгч өөрийн нэрийн өмнөөс гэрээ хийх, төлбөр тооцоо барагдуулах асуудлыг 3 дагч этгээдэд даатгах эрхтэй.

III. Гэрээнд зайлшгүй тусгах мэдээллүүд:

a)    Гэрээ байгуулсан газар, он, сар, өдөр

b)    Үйлчлэгчийн нэр

c)    Үйлчлэгчийн төлбөрийн дансны мэдээлэл

d)    Үйлчлэгчид олгогдсон тусгай зөвшөөрлийн талаархи  мэдээлэл

e)    Хэрэглэгчийн мэдээлэл:

    • Иргэний хувьд - овог нэр,төрсөн он, сар, өдөр, иргэний хувийн бичиг баримтын мэдээлэл
    • Хуулийн этгээдийн хувьд-фирмийн нэр, байршил,

f)     Хэрэглэгчийн төхөөрөмжийг суурилуулах хаяг

a)    Хэрэглэгчийн төхөөрөмжийн техникийн үзүүлэлт,  ашиглах интерфэйс

g)    Хэрэглэгчийн тухай мэдээллийг лавлах санд оруулах эсэх талаар бичгээр авсан тодорхойлолт

h)    Үйлчилгээний төрөл

b)    Үйлчилгээний төлбөр тооцооны нэхэмжлэлийг хүргэх хэлбэр, хугацаа, дараалал

i)      Талуудын эрх, үүрэг

j)      Үйлчилгээнд гарсан саатлыг засварлах хугацаанд төлбөрөөс чөлөөлөх талаархи үйлчлэгчийн үүрэг

k)    Гэрээний хүчинтэй байх хугацаа

Үйлчлэгчийн үүрэг

a)    Монгол Улсын хууль тогтоомж болон тусгай зөвшөөрөл, гэрээ, энэхүү журамд заасны дагуу үйлчилгээг хэрэглэгчид үзүүлэх.

b)    Гэрээнд зааж тогтоосон хугацаанд гэмтэл саатал, доголдлыг засах

c)    Тариф өөрчлөгдсөн талаархи мэдээллийг өөрчлөлт орохоос 10-аас цөөнгүй хоногийн өмнө хэрэглэгчид нийтийн мэдээллийн хэрэгсэл ба хэрэглэгчид үйлчилгээ үзүүлдэг цэгүүдээр дамжуулан хүргэнэ.

d)    Үйлчилгээ үзүүлэх хугацаа нь давагдашгүй хүчин зүйлийн улмаас өөрчлөгдсөн бол хугацааг шинээр тохирч тогтооно.

e)    Харилцаа холбооны тухай хуульд зааснаар харилцаа холбооны тоног төхөөрөмжийг шинэчлэх, өргөтгөх, үйлчилгээний зориулалтыг өөрчлөх, түр зогсоох  тухай хэрэглэгчид урьдчилан мэдэгдэх

f)     хууль тогтоомжид зааснаас бусад  үед харилцаа холбооны үйлчилгээг зогсоохгүй байх, хэрэглэгчид хохирол учруулсан тохиолдолд Иргэний хуулийн дагуу хариуцлага хүлээх

Хэрэглэгчийн үүрэг

a)    Гэрээнд заасан үйлчилгээ болон үзүүлэхээр заасан бусад үйлчилгээний төлбөрийг  гэрээнд заасан хугацаанд төлөх

b)    Тогтоосон шаардлагад нийцээгүй тоног төхөөрөмж сүлжээнд холбохгүй байх

c)    Тоног төхөөрөмж суурилуулсан, өөрийн оршин суугаа байрны эзэмшил өөрчлөгдөх, байгууллагын нэр, байршил  өөрчлөгдөх тухай үйлчлэгчид 30-аас цөөнгүй хоногийн өмнө мэдэгдэх

d)    Хэрэглэгчийн өрөө тасалгаанд эсхүл өөрийн эзэмшилд байгаа шугам, төхөөрөмжийг хэвийн ажиллагаатай байлгах

e)    Хэрэглэгчийн тоног төхөөрөмжийг зөвлөмжийн дагуу ашиглах

Хэрэглэгчийн эрх

a)    Үйлчилгээ үзүүлэх явцад үйлчлэгчид ногдох зардалтай холбоотой төлбөрийг хэрэглэгчээс  нэхэмжилсэн нөхцөлд  гэрээнээс татгалзах

b)    Гэрээнд заагаагүй, хэрэглэгчийн зөвшөөрөлгүйгээр үзүүлсэн  үйлчилгээний төлбөрийг нэхэмжилснийг төлөхөөс татгалзах

c)    Үйлчилгээ үзүүлэх хугацааг  давагдашгүй хүчин зүйлийн улмаас мөрдөх боломжгүй талаар үйлчлэгч хугацааг дуусахаас өмнө мэдэгдсэн бол тухайн хугацааг үйлчлэгчтэй шинээр тохирч тогтоох

Үйлчилгээний төлбөрийг тооцох, тариф тогтоох

d)    Үйлчилгээний төлбөр нь хэрэглэсэн цагаар эсхүл дамжуулсан эсхүл хүлээн авсан өгөгдлийн багтаамжаар тооцогдоно.

e)    Үйлчлэгч нь хэрэглэгчийг олон нийтэд зарласан үнээс өөр, тусгай төлбөрөөр өөр үйлчилгээг үзүүлэхээр албадах эрхгүй.

f)     Үйлчилгээ үзүүлэх тарифыг  хууль тогтоомжинд өөрөөр заагаагүй бол үйлчлэгчээс тогтоосон нэгжээр тооцно.

g)    Үйлчилгээний тарифын тэр тусмаа тооцох нэгжид хүрээгүй (бүрэн бус нэгж хугацааны) тарифыг хууль тогтоомжинд өөрөөр тогтоогоогүй бол үйлчлэгч өөрөө тогтооно.

h)    Тариф нь амралт, баяр ёслолын өдүүдээр, хоногоор, дамжуулсан/хүлээн авсан өгөгдлийн багтаамжийн хэмжээгээр , зайнаас хамаарч гэх мэтээр өөр өөр аргаар тогтоогдож болно.

i)      Хэрэглэгч төлбөрөө урьдчилгаа ба дараа нь төлөх хэлбэрээр хийж болох бөгөөд   

      ашиглаагүй  урьдчилгаа төлбөрийн үлдэгдлийг хэрэглэгч буцаан авахыг шаардах    

      эрхтэй. Үйлчлэгч түүнийг буцаан өгөх үүрэгтэй.

Үйлчилгээний төлбөрийг   нэхэмжлэх

a)    Төлбөр тооцож гаргах хугацаа нь төлбөрийн хамрах хугацаа дууссанаас хойш 7 хоногоос   хэтрэхгүй байна.

b)    Төлбөр хийх хугацаа нь хугацаат хэрэглээний төлбөрийг нэхэмжилсэн өдрөөс хойш 15 хоногоос хэтрэхгүй байна.

c)    Хэрэглэгчийн төлбөрийн баримтанд дараахь мэдээллүүд зайлшгүй тусгагдсан байна. Үүнд.

    • Үйлчилгээ эрхлэгчийн  мэдээлэл
    • Хэрэглэгчийн талаархи мэдээлэл
    • Нэхэмжилсэн тооцооны хамрах хугацаа
    • Төлбөр нэхэмжилсэн хугацаа
    • Төлбөр төлөх хугацаа
    • Алданги тооцох хувь

 

 

 

С.Дашбалбар
ШИНЭЧЛЭГДСЭН: 2015/04/08
Бусад мэдээлэл
Мэдээ мэдээлэл
2019 оны 9 сар: Улаанбаатар хотод үйл ажиллагаа явуулж байгаа өргөн нэвтрүүлгийн телевиз, сувгийн хөтөлбөрт тавигдах нөхцөл шаардлагын биелэлтэд хийсэн хяналт, мониторингийн аналитик тайлан
2019 оны 9 сар: Улаанбаатар хотод үйл ажиллагаа явуулж байгаа өргөн нэвтрүүлгийн телевиз, сувгийн хөтөлбөрт тавигдах нөхцөл шаардлагын биелэлтэд хийсэн хяналт, мониторингийн аналитик тайлан
10.21
“Цахим орчны хүүхэд хамгаалал” форум болно
Харилцаа холбооны зохицуулах хороо болон НҮБ-ын Хүүхдийн сан хамтран “Цахим орчны хүүхэд хамгаалал” форумыг 2019 оны 10 дугаар сарын 22-ны өдөр зохион байгуулах гэж байна
10.18
РӨН-ийн үйлчилгээ эрхлэгчдэд 2019 оны 10-р сарын эхний хагаст хийсэн суурин хяналтын мэдээ
РӨН-ийн үйлчилгээ эрхлэгчдэд 2019 оны 10-р сарын эхний хагаст хийсэн суурин хяналтын мэдээ
10.17
Зүүн бүсийн аймгуудад үйл ажиллагаа явуулж буй үйлчилгээ эрхлэгчдийн үйл ажиллагаанд хяналт, шалгалтыг хийлээ
Улаанбаатар хотын алслагдсан Налайх, Багануур, Багахангай дүүргүүд болон Дорноговь аймгийн Сайншанд, Замын-Үүд сумд, Говьсүмбэр, Дорнод, Хэнтий, Сүхбаатар аймгуудад үйл ажиллагаа явуулж буй тус хорооноос тусгай зөвшөөрөлтэй үйлчилгээ эрхлэгчдийн үйл ажиллагааг газар дээр нь шалгаж, холбогдох хууль тогтоомж түүнд нийцүүлэн гаргасанжурам, нөхцөл шаардлагын биелэлт болон тусгай зөвшөөрлийн гэрээний хэрэгжилтийн байдалд хэмжилт, шалгалтыг хийж, зөрчлөөс урьдчилан сэргийлэх, илэрсэн зөрчлийг арилгах, таслан зогсоох, шударга өрсөлдөөнийг бий болгох зорилгоор шалгалтыг 2019 оны 08-р сарын 21-нээс 31-ний өдрүүд, 09-р сарын 4-нөөс 16-ны өдрүүдэд хийж гүйцэтгэлээ.
10.16
MNS ISO IEC 17065:2013 стандартад нийцүүлэн боловсруулсан Чанарын тогтолцооны багц журмын төсөл болон Чанарын гарын авлагын төсөлд санал авч байна
Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны баталгаажуулалтын үйл ажиллагаанд гүйцэтгэх ажлын чиглэлийг тодорхойлох MNS ISO IEC 17065:2013 стандартад нийцүүлэн боловсруулсан Чанарын тогтолцооны багц журмын төсөл болон Чанарын гарын авлагын төсөлд санал авч байна
10.16
Монгол Улс БНХАУ-тай хил орчмын радио давтамжийн зохицуулалтын гэрээ байгууллаа
Монгол Улс болон Бүгд Найрамдах Хятад Ард Улс хоорондын хил орчмын радио давтамжийн зохицуулалтын хүрээнд III уулзалт 2019 оны 10 дугаар сарын 9-нөөс 11-ний өдрүүдэд Бүгд Найрамдах Хятад Ард Улсын Бээжин хотноо болж өнгөрлөө.
10.16
Бусдад зөв мэдээллийг түгээе
Цахим орчин, нийгмийн сүлжээнд нийтэлсэн аливаа худал хуурмаг мэдээлэл нь өвсөнд гал тавихтай адил хурдан тархаж, олон нийтийн санаа бодлыг үймүүлэх, төөрөлдүүлэх, улмаар нийгмийн эмх замбараагүй байдал үүсэж, үндэсний аюулгүй байдалд сөргөөр нөлөөлөх хүртэл хор уршигтай. Тиймээс та аливаа мэдээллийг бусдад түгээхээсээ өмнө fake news буюу худал мэдээлэл мөн эсэхийг нягтлан шалгаж сураарай. Зөвхөн зөв мэдээллийг л бусдад түгээцгээе.
10.14
Сургалт зохион байгуулах тухай
Харилцаа холбоо, мэдээллийн технологийн салбарын мэргэжилтэнд мэргэшлийн зэрэг олгох сургалтыг тус сургууль дээр 2019 оны 10-р сарын 30-ээс 12 сарын 5-ны хооронд зохион байгуулахаар төлөвлөж байна. Энэ удаагийн сургалтаар зөвлөх болон мэргэшсэн инженерийн сургалт, сунгалтыг хийнэ.
10.14
Улаанбаатар хотод хэт богино долгионы (FM) радио өргөн нэвтрүүлгийн үйлчилгээ эрхлэгчдийн хөтөлбөрийн нөхцөл шаардлагын биелэлтэд 2019 оны 09-р сард хийсэн мониторингийн дүн
Улаанбаатар хотод хэт богино долгионы (FM) радио өргөн нэвтрүүлгийн үйлчилгээ эрхлэгчдийн хөтөлбөрийн нөхцөл шаардлагын биелэлтэд 2019 оны 09-р сард хийсэн мониторингийн дүн
10.11
Санал асуулга явагдаж байна. Та бүхэн идэвхитэй оролцохыг урьж байна
Энэхүү санал асуулга нь тусгай дугаарын үйлчилгээ эрхлэгчдийн үйлчилгээний чанар болон хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг тодорхойлох, үнэ тарифын зохистой байдлыг илрүүлэх зорилготой юм.
10.11