Санал гомдол шийдвэрлэлтийн мэдээ 2019 оны 7 сар
ХХЗХ

Харилцаа холбооны зохицуулах хороо нь Харилцаа холбооны тухай хууль, Радио долгионы тухай хууль, Шуудангийн тухай хууль болон бусад холбогдох хуулиар олгогдсон эрх, үүргийн хүрээнд “Харилцаа холбооны зохицуулах хороонд ирүүлсэн санал, гомдлыг хүлээн авах, хянах, шийдвэрлэх журам”-ын дагуу үйлчилгээ эрхлэгч, хэрэглэгчдийн санал, гомдлыг хүлээн авч шийдвэрлэдэг. Тус хороо нь тусгай зөвшөөрөл эзэмшигч иргэд, аж ахуйн нэгж, хэрэглэгчдийн санал, гомдлыг бичгээр, Засгийн газрын 11-11 төвөөр, утсаар, мэйл хаягаар болон биеэр гэсэн хэлбэрүүдээр хүлээн авдаг бол Фэйсбүүк, Твиттер зэрэг нийгмийн сүлжээгээр ямар нэгэн санал, гомдол хүлээж авдаггүй болно.

2019 оны 7 сард тус хороонд нийт 20 гомдол, 1 шийдвэр ирсэн байна.

Санал, гомдол ирсэн хэлбэр

 

бичгээр

утсаар

биеэр

11-11 төвөөр

бусад

бүгд

Гомдол

5

8

1

5

1

20

Санал, шүүмжлэл

-

-

-

-

-

-

Мэдэгдэл, шийдвэр

1

-

-

-

-

1

Бусад (маргаан)

-

-

-

-

-

-

 

Шийдвэр гэдэг нь нэр бүхий Фэйсбүүк хуудасны зарим мэдээлэл нь нотлох баримтуудаар хүний нэр төр, алдар хүндийг гутаан доромжилсон бодит бус мэдээлэл болох нь тогтоогдсон талаар цагдаагийн байгууллагаас ирүүлсэн шийдвэр юм.

Ирсэн гомдлыг агуулгаар нь ангилан доорх хүснэгтэд үзүүллээ.

Гомдлыг агуулгаар нь ангилж үзвэл

 

Үйлчилгээний чанар
(Ярианы чанар, интернетийн хурд гэх мэт)

4

Үйлчилгээний төлбөр

5

Харилцан холболт

-

ТЗ эзэмшигч хэрэглэгч, ТЗ эзэмшигч ТЗ эзэмшигч хоорондын маргаан
(ХХ-ны тухай хуулийн 31.2)

-

Цахим гэмт хэрэг

-

Нэр төрд халдсан/гүтгэсэн

1

Бусад

11


Тус хороонд хуулиар олгогдсон гомдол хүлээн авах шийдвэрлэх эрх мэдлийн хүрээнд хамаарах агуулгаар ангилж харуулсан болно. Хүснэгтийн “Бусад” гэсэн хэсэгт ихэвчлэн иргэдээс тус хорооны эрх үүрэгт хамаарахгүй асуудлаар хандсан агуулга хамаарч байгаа юм. Ийм төрлийн гомдлыг тус хороо нь хүлээн аваад холбогдох үйлчилгээ эрхлэгчид шилжүүлэн хэрхэн шийдвэрлэсэн талаараа гомдол гаргагчид болон тус хороонд эргэн хариу өгөхийг үүрэг болгодог. Холбогдох үйлчилгээ эрхлэгчээс гомдлыг хэрхэн барагдуулсан талаар хариу ирүүлсний дараа гомдлыг хааж, барагдсанд тооцдог. Дээрхээс харахад иргэдээс ихэвчлэн төлбөр тооцоо, үйлчилгээний нөхцөлтэй холбоотой үл ойлголцол үүсдэг, энэ талаар тус хороонд иргэд ханддаг байна.  

Гомдлыг үйлчилгээ эрхлэгчийн үйлчилгээний төрлөөр нь ангилан ямар төрлийн үйлчилгээ эрхлэгчийн үйлчилгээтэй холбоотой гомдол ирж байгаа талаар дараах хүснэгтэд үзүүллээ.

 

Гомдол ирсэн салбараар нь ангилж үзвэл

 

гомдол

санал, шүүмжлэл

мэдэгдэл, шийдвэр

бусад

Үүрэн холбоо

5

 

 

 

АйПи ТВ

6

 

 

 

ОСДҮЭ

3

 

 

 

Өргөн нэвтрүүлэг

-

 

 

 

Интернэтийн үйлчилгээ

1

 

 

 

Тусгай дугаар

2

 

 

 

Вэбсайт

-

 

 

 

Фэйсбүүк

-

 

1

 

Бусад

3

 

 

 

Хэрэглэгчдээс үүрэн холбооны үйлчилгээ болон АйПиТВ-ийн үйлчилгээний үнэ тариф, үйлчилгээний талаар ирсэн гомдол дийлэнх нь байна.

Эцэст нь тус хороонд ирсэн гомдлын шийдвэрлэлтийн талаар доор үзүүлэв.

Шийдвэрлэлт

 

Холбогдох үйлчилгээ эрхлэгчид дамжуулан шийдвэрлэсэн

11

Зөрчлийн хэрэг үүсгэсэн

-

Хэмжилт, шалгалт хийсэн

1

Тайлбар мэдээлэл өгсөн

8

Гомдлоо татсан

1


Дээрх хүснэгтээс харахад 7 дугаар сард ирсэн гомдлын дийлэнх нь тус хорооны эрхлэх асуудлын хүрээнд шууд хамаарахгүй асуудал байсан тул холбогдох үйлчилгээ эрхлэгчид гомдлыг дамжуулан шалгуулж, гомдлыг хэрхэн барагдуулсан талаарх хариу тайлбарыг авч ажилласан байна.

С.Дашбалбар
ШИНЭЧЛЭГДСЭН: 2019/11/13
Мэдээ мэдээлэл
Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны 2020 оны ээлжит 3 дугаар хуралдааны мэдээлэл
Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны 2020 оны ээлжит 3 дугаар хуралдааны мэдээлэл
04.06
Богино зайн радио холбооны тоног төхөөрөмжид ашиглах радио давтамжийн зурвасын хуваарилалт, техникийн нөхцөл, шаардлагад санал авах тухай
Богино зайн радио холбооны тоног төхөөрөмжид ашиглах радио давтамжийн зурвасын хуваарилалт, техникийн нөхцөл, шаардлагад санал авах тухай
04.03
“МИНИЙ ГЭР – АЮУЛГҮЙ ОРЧИН” цахим захидлын уралдааны шалгаруулалтын дүн
“МИНИЙ ГЭР – АЮУЛГҮЙ ОРЧИН” цахим захидлын уралдааны шалгаруулалтын дүн
04.02
Салбарын 2019 оны жилийн эцсийн үндсэн үзүүлэлтүүд
Салбарын 2019 оны жилийн эцсийн үндсэн үзүүлэлтүүд
04.01
РӨН-ийн үйлчилгээ эрхлэгчдэд 2020 оны 03-р сард хийсэн суурин хяналтын мэдээ
РӨН-ийн үйлчилгээ эрхлэгчдэд 2020 оны 03-р сард хийсэн суурин хяналтын мэдээ
04.01
Мессежний тусгай дугаар эзэмшигчдийн мэдээлэл
Мессежний тусгай дугаар эзэмшигчдийн мэдээлэл
04.01
Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны 2020 оны 2 дугаар сард хүлээн авсан баримт бичгийн мэдээ
Харилцаа холбооны зохицуулах хорооны 2020 оны 2 дугаар сард хүлээн авсан баримт бичгийн мэдээ
03.30
Жилийн тайлан 2018
Жилийн тайлан 2018
03.30
ЗАРЛАЛ
Орон нутгийн өргөн нэвтрүүлгийн радио, телевиз, кабелийн сувгийн үйлчилгээ эрхлэгчдэд
03.27
МЭДЭГДЭЛ
Дараах хуулийн этгээд /иргэн/ -үүд тус журамд заасан хугацааны дотор зөвшөөрлийн хугацаагаа сунгуулах хүсэлтээ ирүүлнэ үү
03.27