Шуудангийн үйлчилгээ эрхлэгч байгууллагуудын 2017 оны тусгай зөвшөөрлийн гэрээний үүргийн биелэлтийн дүн, мэдээлэл
ХХЗХ

       Өнөөдрийн байдлаар улс хоорондын шуудангийн үйлчилгээний (илгээлтийн) 41, буухиа шуудангийн үйлчилгээний 7, шуудангийн үндсэн үйлчилгээний 6, захиалгат хүргэлт, үйлчилгээний 4, улс хоорондын логистикийн үйлчилгээний 2, нийт 60 тусгай зөвшөөрлийг 52 аж ахуйн нэгж эзэмшиж байна. Эдгээр тусгай зөвшөөрөл эзэмшигчдээс идэвхтэй үйл ажиллагаа явуулж байгаа 34 аж ахуйн нэгжийн гэрээний үүргийн биелэлтийг дүгнэлээ.  

Гэрээний биелэлтийг:

  1. хувийн хэргийн иж бүрдэл
  2. тусгай зөвшөөрлийн болон БНҮҮС-гийн төлбөр тооцооны үлдэгдэлтэй эсэх
  3. үйлчилгээний болон хүргэлт гардуулалтын чанар
  4.  хэрэглэгчийн гомдол, гаалийн зөрчил
  5. статистик тайлан мэдээ гаргалт, үнэ тарифийн мөрдөлт
  6. Upost системийн ашиглалт гэсэн үзүүлэлтээр шалгасан болно.

        Өнгөрсөн жилийн мөн үетэй харьцуулахад идэвхтэй үйл ажиллагаа явуулж байгаа аж ахуйн нэгжийн тоо 12-оор нэмэгдсэн байна. Гэрээний үүргийн биелэлт нь 80-аас дээш хувийн үнэлгээтэй 14 аж ахуйн нэгж дүгнэгдсэн нь 2016 онтой харьцуулахад өссөн үзүүлэлттэй байна.

 

Шалгалтын үзүүлэлт

ААН

Хувь

1

U post системийг хэрэглэдэггүй

7

20.6

2

Статистик тайлан мэдээг хожимдуулсан

3

8.8

3

Гардуулалтын чанарыг хянах боломжгүй

9

26.5

4

Гардуулалтын чанар 70 хувиас доош

7

20.6

5

Тусгай зөвшөөрлийн төлбөрийн үлдэгдэлтэй

9

26.5

6

БНҮҮС-гийн төлбөрийн үлдэгдэлтэй

18

52.9

7

Гаалийн зөрчилтэй

10

29.4

8

Хэрэглэгчийн гомдолтой

3

8.8

Үнэлгээ

1

85-аас дээш хувийн үнэлгээтэй

13

38.2

2

Дундаж үнэлгээтэй

18

52.9

3

50-аас доош хувийн үнэлгээтэй

2

5.9

       Гэрээний үүргийн биелэлт нь 60 хувиас доош үнэлгээтэй дүгнэгдсэн 9 аж ахуйн нэгжид  дараах зөвлөмжийн хүргүүлэхээр боллоо. Үүнд:

  1. Шуудангийн технологи ажиллагааны шат дараалал, стандарт горимын дагуу үйл ажиллагаагаа жигдрүүлэх, илгээмжийн аюулгүй байдал, хадгалалт хамгаалалтыг сайжруулах, илгээмж гэмтэх, муудах, үрэгдэх, саатах зөрчлийг гаргахгүй байх арга хэмжээг авч, үйл ажиллагаандаа хэвшүүлэх,
  2. Тусгай зөвшөөрлийн гэрээгээр хүлээсэн үүргийн дагуу БНҮҮС-д төвлөрүүлэх хөрөнгө болон тусгай зөвшөөрлийн төлбөрийг цаг тухай бүрт нь төлж барагдуулан өр төлбөр үүсгэхгүй байх,
  3. “Хэрэглэгчийн гомдол, хохирол барагдуулах журам” болон ХХЗХ-гоор хянуулсан “үйлчилгээний үнэ тариф”, “үйлчилгээний чанарыг хангах хүргэлтийн хяналтын хугацаа” зэрэг мэдээллийг гүйцэтгэх удирдлага, захирлаар баталгаажуулан хэрэглэгч, олон нийтэд нээлттэй мэдээлэх,
  4. Шуудангийн хаягийн бичвэр, дараалал, стандартыг хилийн чанад дахь болон бусад салбар төлөөлөгчийн ажилтнууддаа мөрдүүлэх, www.zipcode.mn цахим хуудасны мэдээлэл ашиглалтыг сайжруулах, Хорооноос зохион байгуулсан сургалтуудад холбогдох ажилтнуудаа оролцуулж хэвших,
  5. Шуудангийн бүртгэл хяналтын програмд шуудангийн гарах, орох чиглэлийн мэдээллийг тус бүрийн хэрэглэгчийн эрхээр орж мэдээллийг оруулах, ашиглагдаж байгаа хэрэглэгчийн эрхийн мэдээллийн санд буй гардуулалтыг цаг тухайд нь хаалт хийж хэвшүүлэх,
  6. Шуудангийн өдрийн тэмдэгтийн хэрэглээг сайжруулах, шуудангийн анхан шатны бичиг баримт буюу гадуур, дотуур дагавар, шуудангийн бүртгэл, гардуулалтын дэвтэрт өдрийн тэмдэгтийг тогтмол дарж хэвших, эдгээр бичиг баримтыг архивын журмын дагуу үүсгэж хадгалах, шилжүүлэх,
  7. ХХЗХ-ноос хагас жил тутам авч байгаа статистик тоон мэдээлэл, тайланг үнэн зөв бөглөж, заасан хугацаанд ирүүлж хэвших зэрэг болно.

ШУУДАНГИЙН ЗОХИЦУУЛАЛТЫН ГАЗАР

Д.Дамдинцогт
ШИНЭЧЛЭГДСЭН: 2018/04/16
Мэдээ мэдээлэл
"ӨРГӨН НЭВТРҮҮЛГИЙН ХУУЛИЙН ХЭРЭГЖИЛТ- ОРОН НУТАГТ" ОРОН НУТГИЙН ТЕЛЕВИЗҮҮДИЙН УДИРДЛАГУУДЫН УУЛЗАЛТ
"ӨРГӨН НЭВТРҮҮЛГИЙН ХУУЛИЙН ХЭРЭГЖИЛТ- ОРОН НУТАГТ" сэдэвт орон нутгийн телевизүүдийн удирдлагуудын уулзалт 2020 оны 1 -р сарын 24 нд болно.
01.23
Мэдээлэл, харилцаа холбооны тоног төхөөрөмжид баталгаажуулалт хийх төлбөрийн хэмжээ журмын төсөлд санал авч байна
Мэдээлэл, харилцаа холбооны тоног төхөөрөмжид баталгаажуулалт хийх төлбөрийн хэмжээ журмын төсөлд санал авч байна
01.23
Санал гомдол шийдвэрлэлтийн мэдээ 2019 оны сүүлийн хагас жил
Харилцаа холбооны зохицуулах хороо нь Харилцаа холбооны тухай хууль, Радио долгионы тухай хууль, Шуудангийн тухай хууль болон бусад холбогдох хуулиар олгогдсон эрх, үүргийн хүрээнд “Харилцаа холбооны зохицуулах хороонд ирүүлсэн санал, гомдлыг хүлээн авах, хянах, шийдвэрлэх журам”-ын дагуу үйлчилгээ эрхлэгч, хэрэглэгчдийн санал, гомдлыг хүлээн авч шийдвэрлэдэг.
01.22
ТУСГАЙ ЗӨВШӨӨРӨЛ ЭЗЭМШИГЧИД ЦАХИМ ХУУДСААР ТАЙЛАН МЭДЭЭ ИРҮҮЛЭХ ТУХАЙ
Харилцаа холбооны зохицуулах хороо нь тусгай зөвшөөрөл эзэмшигчдээс батлагдсан маягтын дагуу жил бүр статистик тайлан мэдээг гаргуулан авдаг. 2019 оны жилийн эцсийн статистик тайлан мэдээгээ 2020 оны 02-р сарын 20-ний дотор статистик тайлан мэдээний программд шивж, тоон гарын үсгээр баталгаажуулж ирүүлнэ үү.
01.22
Санал гомдол шийдвэрлэлтийн мэдээ 2019 оны 12 сар
Санал гомдол шийдвэрлэлтийн мэдээ 2019 оны 12 сар
01.22
ЗӨВШӨӨРӨЛ ЭЗЭМШИГЧДЭД МЭДЭГДЭХ НЬ
Тусгай зөвшөөрөл, эрхийн бичиг, бүртгэлийн гэрчилгээ эзэмшигч нь холбогдох хууль тогтоомж, журам, гэрээнд зааснаар шинээр зөвшөөрөл авч байгаа тохиолдолд эхний жилийн төлбөрийг шийдвэр гарсан өдрөөс хойш 30 хоногийн дотор, ээлжит жилийн төлбөрийг тусгай зөвшөөрөл олгосон тухай шийдвэр гарсан өдрөөс нэг сарын өмнө төлсөн байх үүрэгтэй бөгөөд заасан хугацаанд төлбөрөө бүрэн төлж барагдуулаагүй тохиолдолд МОНГОЛ БАНКНЫ ЗЭЭЛИЙН МЭДЭЭЛЛИЙН САНД зөвшөөрөл эзэмшигчийн мэдээллийг нийлүүлэх болсныг мэдэгдэж байна.
01.15
Санал гомдол шийдвэрлэлтийн мэдээ 2019 оны 11 сар
Санал гомдол шийдвэрлэлтийн мэдээ 2019 оны 11 сар
01.15
Телевиз, сувгийн дууны түвшний зөрчлийг арилгах чиглэлээр зөвлөлдөх уулзалт зохион байгууллаа
Телевиз, сувгийн дууны түвшний зөрчлийг арилгах чиглэлээр зөвлөлдөх уулзалт зохион байгууллаа
12.26
ДДэшТВ ХХК, Юнивишн ХХК-ийн сүлжээгээр нэвтрүүлж буй телевиз, сувгуудын дууны түвшинд хийгдсэн хэмжилт, тохируулгын 2019 оны 10, 11-р сарын дүн мэдээ
ДДэшТВ ХХК, Юнивишн ХХК-ийн сүлжээгээр нэвтрүүлж буй телевиз, сувгуудын дууны түвшинд хийгдсэн хэмжилт, тохируулгын 2019 оны 10, 11-р сарын дүн мэдээ
12.26